Japonská internetová rádia a nebo zkrátka ty s japoskou hudbou :D

08.09.2008 15:15

V tomhle článku se budu zabývat internetovými rádii co se nacházejí různě po netu, třeba něco z toho využijete :)

 

KAWAII-RADIO

                                                                                  

V první řadě Kawaii-radio. Jedno z prvních internových rádií s japonskou hudbou, které jsem našla :D


V poslední době dost změnilo svůj ráz a tak nevím jak je to tam s play listem teď, ale dříve točili staré známé hitovky, takže skvělé....dnes mám ale pocit, že na něm dost vládne Hatsune Miku, takže pokud máte rádi Vokaloidy, tak to určitě potěší.
Takže jestli máte chuť si něco poslechnout, prostě stačí kliknou m^_^m

  • Tady máme oficiální stránku m^_^m   https://www.kawaiiradio.org/

AnimeNfo Radio

Dalším internetovým rádiem, které bych ráda představila je AnimeNfo Radio.


Díky tomuhle rádiu jsem Kawaii pověsila na hřebík. Mají tu totiž přehledný play list a vzhledem k mému vkusu hrají písničky, které mám raději než Hatsunku (omlouvám se všem jejím fandům m>_

 

  • Pokud chce začít poslouchat stáhněte si soubor z téhle stránky a můžete začít     https://www.animenfo.com/radio/listen.php
  • Playlist pak najdete zde    https://www.animenfo.com/radio/nowplaying.php
  • Ostatními informacemi už se proklikejte, pokud budete mít zájem m~_^m)

Nějakým mě zatím neznámým způsobem si tady můžete vybrat i písničku na přání, ale bohužel nevím, jak to funguje (kdyby na to někdo přišel, dejte mi prosím vědět m^_^m)

 

Hezky si užívejte odkazů a až zase něco vypátrám, určitě zde najdete odkazy m^_^m