Peak of Hope

20.11.2008 21:40

 

Peak of hope

 

Japonsky

 

SEARCHING FOR NEW WORLD hito wa mina

Afureru yume o tsukamu tame

Suiheisen tobikoeta

Sonosaki nani ga aroutomo

 

Bokutachi wa hasshite kita

Kibou ni tobikomi

Yuuki dake wasure

Hitonami ni nagasarete

Taisetsu na mono nakushita

 

Hai! Hai!Hai! Hai!

 

Boku wa yuganda kao de farau

Sore ga ima na seiipai no egao datta

Kamen no naka nameda de afure

Fuyaketa kamen no mata ue ni

Kamen kabute kakushita

 

Heitan na senjou aruki tsuzukeru

WAAPU de kizuni mogaite Yeah!

Yume wa ima tooi misaki ni

Zutto shizuka ni tatazundeiru

Bukiyouna tesaguri demo

Kitto tadori tsukeru darou

 

Hai! Hai!Hai! Hai!

 

Boku wa itsumo shisen o sorasu

Mienai kokoro ga nigeiyouto

Temane kishita

Sore demo yoru wa hoshi o miake

Bouenkyou no zoite boku no

Ibasho itsumo sagashiteta

 

Heikou na senjou susumi tsuzukeru

Kare nai hanuni girishime Yeah!

Boku wa ima tooi misaki ni

Suko shizutsu chikazuiteiru

Yuki saki o miushi na demo

Kitto namiga oshite kureru kara

 

SEARCHING FOR NEW WORLD tamerai mo

Tomadoi mo shiiteita darou

Tachi agari fumi da saneba

Tsukamenai tada ka gazdu

 

SEARCHING FOR NEW WORLD hito wa mina

Afureru yume o tsukamu tame

Suiheisen tobikoeta

Kibouhou o mezashite

 

Hai! Hai!Hai! Hai!Hai! Hai!Hai! Hai!

 

 česky 

každý člověk hledá nový svět

dosahuje toho plnými doušky

přeskočí obzor, i když neví co je za ním

 

 my jsme běželi

skáčeme do naděje, jen zapomeň na kuráž

budeš smeten zástupem-my ztratili něco důležitého

 

 hej !! hej !!hej !! hej !!*

 

zabíjím se zamračeným pohledem

to byl nejlepší úsměv

 já jsem mohla udělat nyní masku přetékající slzami i přes mokrou masku

ještě jednou se skryji za novou maskou

 

stále kráčím po bitevním poli-neschopný odchylky a boje, jo!

ve vzdáleném mysu, sen-čeká trpělivě-

dokonce s nemotorným hledáním já mohu pravděpodobně

 najít mé místo

 

 hej !! hej !!hej !! hej !!*

 

 Já vždycky otočím svůj upřený pohled pryč 

od nespatřeného srdce vyzvalo mě ať běžím pryč

-ale v noci, dívám se k hvězdám-dívám se skrz dalekohled

 -hledání moje místo

 

Pokračuju dál podél vyváženého bitevního pole-popadám čerstvou květinu, jo!

vzdálený mys, dostala jsem se blíž, jestli ztratím cestu,

 vlny mi jí pravděpodobně řeknou

 hledání nového světa, váhání a zmatek,

pravdě podobně sem věděla, že neudělám krok, takhle nic nezískám

 

každý člověk hledá nový svět

dosahuje toho plnými doušky

přeskočí obzor, míří za mysem naděje

 

hej !! hej !!hej !! hej !!hej !! hej !!*