Gravition - recenze

•     Režie: Bob Shirahata
  •     Produkce: Studio Deen
  •     Rok vydání: 2000
  •     Openinig:     je od  SUPER DRIVE ale bohužel víc nevim

Ending : jmenuje se  Glaring dream

A o čem vlastně tohle anime v žánru shonen ai je?  Tak to je věc, kterou vám teď lehce objasním.

Hlavní postavou celého seriálu je Shuichi Shindou nadaný mladý zpěvák z dvoučlenné kapely Bad Luck, druhou částí této kapely je Shuichiho dobrý kamarád Hiroshi Nakano přezdívaný Hiro, který je v kapele kytaristou. Shuichi a Hiro společně sní o hvězdné kariéře v hudebním showbyznysu, k tomu se jim snaží dopomoct jejich manažer Sakana, ale většina jeho pokusů většinou kvůli Shuichimu končí neúspěchem, tenhle manažer se potýká s neúspěchem dost neslavně, občas ho potká nějaký nervový kolaps a občas výčitky, pokusil se i spáchat sebevraždu výskokem z okna, ale ono okno bylo v přízemí a tak se mu naštěstí nic nestalo. Shuichi se touží stát zpěvákem hlavně díky svému idolu a velice populárnímu zpěvákovy Ryuchimu Sakumovy, zpěvákovi teď už rozpadlé kapely Nitlle Grasper. Zatím Shuici moc štěstí neměl, náhle však přichází zlom, příležitost dělat předskokany populární skupině ASK. To by byla naprostá šance prorazit. Proto Shuichi píše text nové písně, ale znovu zapracuje osud a díky větru Shuichimu, který zrovna prochází parkem, papírek z částí vymyšleného textu uletí a chytí ho neznámí cizinec s blonďatými vlasy a modrýma pronikavýma očima který si text přečte a vmete Shuichimu do obličeje, že má nulový talent. Shuchi následujícího dne zjišťuje, že tajemný cizinec byl Yuki Eiri, známí a populární spisovatel románů, Shichi se ho rozhodne vyhledat kvůli omluvě a při jeho návštěvě kdy se díky jeho vtíravosti dostane až do Yukiho bytu zjištuje že se do něj zamiloval a časem se mu povede, sním dokonce bydlet. Z toho je náš zamilovaný Shuichi úplně vedle a užívá si každého okamžiku i když se k němu Yuki chová občas dost chladně, ale to nejspíš jen s toho důvodu, že jeho vystupování v televizi které má více než dokonalé je jen maska, za ní se skrývá smutná minulost, hrozné zážitky a zraněné srdce (právě Yukiho minulost je nejvážnější částí Gravitation). Časem do hry vstupují nové postavy a vše se začíná dařit, zdálo by se., že je to téměř dokonalé až na pár zvratů, ale na konec všichni čekají na Happy End.

Jestli se chcete zasmát a dovědět se jak to bylo s minulostí Yuki Eriho, nebo co všechno se odehraje v Shichiho nastávající hvězdné kariéře, určitě se podívejte, tohle anime vám určitě zaručí spoustu zábavy a nečekaných zvratů, i když má jen 13 dílů.

HODNOCENÍ:

Tohle anime, si za mě zaslouží rozhodně výborné hodnocení, grafické zpracování je skvělé a co se mi líbí je občasná splývavost opravdového a kresleného prostředí, podle mě docela originální věc. Tohle anime je převážně o komedii a tak se humorem a vtipnými scénami nešetřilo a to je taky dobře. A co se týče hudebního doprovodu celého seriálu, prostě musí být skvělé když je to anime z hudebního prostředí jinak by to snad ani nefungovalo ne? Uslyšíte písničky kapely Bad Luck, sem tam nějakou melodii třeba od SUPER DRIVE ale taky skvělí openinig a ending. Prostě skvělý anime a co na tom, že je zrovna v žánru shonen ai.