Honey and Clover 1 a 2 - recenze

ED Waltz
                      Honey and Clover 2- OP
Fugainaiya – Yuki
                                                                       ED  Mistake
                                                                              Split

Ve zkratce něco málo k seriálu než se podíváme na děj.

Seriál Med a čtyřlístek je o studentech jedné vysoké umělecké školy v Tokiu. Všichni se moc dobře znají, protože bydlí na jedné ubytovně. Den co den se utkávají s problémy každodenního života – studium, láska, práce, nic neobvyklého jak by se na první pohled mohlo zdát. Jenže právě život je přece nejlepším scénáristou a proto se v tomhle seriálu dočkáte mnoha scén, při kterých se upřímně zasmějete. Stejně tak jako se setkáte se scénami které jsou o dost smutnější, a pokud jste citliví,(třeba jako já :D) budete dost možná potřebovat mít čas od času po ruce kapesník :D.

A o co že v tomhle seriálu jde?

Takže jak už jsem naznačila, anime je o životě studentů umělecké školy kteří žijí na jedné levné ubytovně. Příběh začíná, když studentům jejich učitel představí svou známou Hagumi Hanamotovou, které je sice 18 let, ale se svým téměř dětským vzhledem byste jí snad nezařadily ani na střední školu.  Celá parta studentů se s ní však celkem rychle spřátelí a díky tomu s nimi začínáte zažívat jejich každodenní starosti i radosti, a trochu blíže je poznávat.  Zápletky jsou kolikrát dost složité a tak si myslím, že nemá cenu se tady každou jednotlivou z nich zabývat….navíc tu nejsem proto, abych vám všechno prozradila ;-). Takže pokud jste zvědaví tak zpátky do lavic za našimi studenty (nebo chcete-li, tak do jejich skromného domova).

HODNOCENÍ:

Seriál Honey and clover v sobě perfektně kombinuje jak prvky komedie tak i dramatu a romantiky. Nedá se říct, že by zde něco výrazně přebývalo nebo snad chybělo. Děj se rozvíjí pozvolna a stejně jako v životě narazíte na plno zvratů a nečekaných skutečností. Animace jsou dobře zvládnuté a komické situace jsou vykreslené sice zvláštně, ale i přesto trefně. Troufám si říct, že grafika je dosti originální. Snad je to právě proto, že na anime pracovalo kolem 20 studií, což je opravdu vysoké číslo. Je trochu zvláštní a neobvyklé, že se v openingu nesetkáte s hrdiny seriálu, ale jak v Honey and clover tak i v pokračování Honey and clover 2 to bude tak trochu zvláštní animace, která jako by neměla se seriálem na první pohled nic společného. Hudební stránka seriálu je dobrá. Kytara a klavír krásně podkreslují dané scény a zajímavostí je, že se v každé episodě se objevuje jiná písnička. Honey and clover má sice dosti otevřený konec, ale pokud se posléze pustíte do sledování Honey and clover 2 tak za 1. vám nepřijde, že se nedíváte na jiný seriál, protože na sebe krásně navazují ale za 2. se dočkáte i rozuzlení a konec se vám vcelku uzavře. Až bude seriál končit, nebude z toho nijak zvlášť zničení. Protože život jde dál a tak to vidí i naši hrdinové. Vždy se dokážou přes nepřízně osudu dost dobře přenést a tak vás nenechají trpět smutkem z jejich osudu (alespoň ne dlouho :D). Takže pokud si chcete užít život a samotné vás to nenaplňuje, přidejte se ke studentům vysoké umělecké a máte o zábavu postaráno. Každý si zde může najít svou oblíbenou postavu a příběh si užít.